Založ si blog

Moja prvá školská akcia!

Včera – 8. 11. 2012 od 10:00 do 11:30 sme mali s mojimi študentmi veľkú akciu. Téma bola Sacharovova cena a ľudské práva. V rámci projektu študenti spracovali prezentácie, anketu, scénky na porušovanie ľudských práv a diskusiu. Podarilo sa nám dohodnúť videokonferenciu s ombudsmankou JUDr. Janou Dubovcovou.

Mala som väčší strach, ako pred vlastnými skúškami, ale „deckám“ som nič nepovedala, veď som ich predsa nechcela vystrašiť viac, ako boli 🙂 
Účasť sme mali veľmi peknú! 48 študentov z gymnázia s učiteľkou, približne toľko aj z našej školy. Návštevou nás poctil aj zástupca primátorky mesta Krompachy – Stanislav Barbuš. 
Celkovo akciu hodnotím (a nielen ja!) veľmi pozitívne! Dopadla nad moje očakávania, čo ma teší o to viac, že to bola moja prvá a po dvoch mesiacoch učiteľovania. V utorok, 13. 11. 2012 vyjde o nás aj v denníku Korzár článok, potom sem dám odkaz 🙂
Čo z toho vyplýva? Študenti naozaj majú záujem o to, čo sa deje na Slovensku, či vo svete a podľa výsledkov dotazníka sa reálne obávajú o to, že sa nezamestnajú vo svojom odbore a vyslovili želanie o viac pracovných ponúk na východe Slovenska. Toto však už nebolo v našej kompetencii 🙂
Aktívne sa zúčastnilo 11 študentov – druháci, tretiaci a jeden štvrták. Ďalší študenti pomáhali s výzdobou sály, nosením stoličiek, či prípravou témy.

A pridávam aj jednu fotku, na ktorej chýba študentka Klaudia:

 
 2013 1
 
 foto: Štefan Jendrek.   Všetky práva vyhradené!

spodný rad zľava: Tomáš, Jaro, Martin, Lukáš
horný rad zľava: ja (učiteľka, ktorá to spískala :-D), Lucka, Veronika, Ivana, Ivetka, Terka, Gabika a novinárka Mária Šimoňáková

 

Študenti moji – Ďakujem vám za super výsledok podujatia! 🙂  

 

 

autor.: Mgr. Katarína Ondášová

Foto: Štefan Jnedrek

 

 Ja  ďakujem  že som sa mohol tejto akcie zúčastniť .

 Veľká  vďaka  🙂         

V tom svetle bolo všetko, čo sme urobili. . . . . . . .

10.01.2014

Tu je ďalší príbeh. Prehľad manželovho života, ktorý prežila spolu s manželom Dana, bol mimoriadne živý a obsahoval obrazy a udalosti, o ktorých predtým ani netušila. Johnny práve oslavoval päťdesiate narodeniny , keď nám lekár oznámil, že má rakovinu pľúc a pred sebou možno ešte šesť mesiacov života. Mala som pocit, akoby ma niekto [...]

Zážitok bezprostrednej blízkosti smrti.

03.11.2013

Čo sa stane, keď človek zomrie ? To je otázka, ktorú si ľudstvo kladie asi najčastejšie a najmenej na ňu vie odpovedať . Jednoducho prestaneme žiť a o našom pobyte na zemi budú vypovedať iba naše telesné pozostatky ? Vzkriesi nás neskôr „najvyššia bytosť“, iba keď budeme mať v „knihe života“ dobré známky ? [...]

Dominika Mirgová v Krompachoch

21.09.2013

Dominika Mirgová zavítala aj v Krompachoch……. Foto: Štefan Jendrek-2013 Tu je len zopár fotografií. článok o Dominike už čoskoro ……:)

libanon, hizballáh

Pri izraelských úderoch pri Halabe zomrelo 36 sýrskych vojakov

29.03.2024 06:27

Pri izraelských úderoch namierených na oblasť neďaleko Halabu (Aleppa) na severe Sýrie zahynulo podľa agentúry AFP najmenej 36 sýrskych vojakov.

Jaroslav Slašťan, Zásahový tím pre medveďa hnedého

Nebol to hon na čarodejnice. Medvedica v Mikuláši bola skutočným rizikom, hovorí šéf zásahového tímu

29.03.2024 06:00

K ľuďom sa samica, ktorá útočila v metropole Liptova, približovala pravidelne. Tvrdia to členovia zásahového tímu. Pri jej monitorovaní použili špičkové drony.

Babiš, Pavel

Politológ: Pavel asi Korčoka nepodporí, Babiš chváli Pellegriniho, ale cieli na vlastných voličov

29.03.2024 06:00

Ako vyzerajú vzťahy Česka a Slovenska pred prezidentskými voľbami? Pre Pravdu to vysvetlil český politológ Josef Mlejnek.

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Štatistiky blogu

Počet článkov: 11
Celková čítanosť: 36161x
Priemerná čítanosť článkov: 3287x

Autor blogu

Kategórie